Известие

Collapse
No announcement yet.

Selespeed - приказки с картинки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Мерси за съвета За ситроенска и преди съм чувал, че може... по-евтина е но къде е уловката с нея, да не иска преправяне за да пасне?
    147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
    Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
    156 2.4 JTD - ex

    Comment


    • #77
      При мен проблема е следният. В движение, както си карам, свтва лампата и не може да сменя скорост. Случва се след 5 сек. да се оправи, но се случва и да се наложи да гася колата. Прави го и Сити и в нормален режим.
      Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщение
        При мен проблема е следният. В движение, както си карам, свтва лампата и не може да сменя скорост. Случва се след 5 сек. да се оправи, но се случва и да се наложи да гася колата. Прави го и Сити и в нормален режим.
        Почти сигурно помпа. Така става когато си тръгне. Смяна на четки за 20- тина лева е възможно да оправи проблема.
        Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
        sprint tropheo
        155/1.8
        156/2.0 Selespeed

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
          Почти сигурно помпа. Така става когато си тръгне. Смяна на четки за 20- тина лева е възможно да оправи проблема.
          Да и при мен беше така и се оправи с четки за 11лв.

          Comment


          • #80
            При мен проблема се оказа не в робота, а в скоростната кутия - механичен, като свалиха капака на кутията откриха счупено ухо или нещо подобно. Майсторите пробваха да го заварят, но заради заварката явно има усилие и прескача 3-та и 1-ва понякога. С течене на времето щяло да се оправи, ама вече към 400км минах и се влошава. Дали някой може да препоръча майстор за такъв ремонт (ако изобщо е възможен), че иначе цяла кутия трябва да купувам (а и от селе нз дали ще намеря) ?
            Alfa 156 Selespeed 2001, Alfa 147 Selespeed 2002, Alfa 156 JTS FL Selespeed 2005.
            "My engine started rattling like the proverbial biscuit-tin-dwelling skeletal onanist while on holiday in deepest darkest Wales"

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
              Почти сигурно помпа. Така става когато си тръгне. Смяна на четки за 20- тина лева е възможно да оправи проблема.
              Смених помпата и сега положението е различно.
              Сутрин при отварянето на вратата, старата работеше поне 15-20 сек. Сега с новата не повече от 5 сек.
              Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от stef_nikolaev Покажи съобщение
                При мен проблема се оказа не в робота, а в скоростната кутия - механичен, като свалиха капака на кутията откриха счупено ухо или нещо подобно. Майсторите пробваха да го заварят, но заради заварката явно има усилие и прескача 3-та и 1-ва понякога. С течене на времето щяло да се оправи, ама вече към 400км минах и се влошава. Дали някой може да препоръча майстор за такъв ремонт (ако изобщо е възможен), че иначе цяла кутия трябва да купувам (а и от селе нз дали ще намеря) ?
                Имаш ли някаква снимка на това за което говориш ?

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                  Имаш ли някаква снимка на това за което говориш ?
                  Нямам, а и нз дали лесно се сваля въпросния капак, за да снимам... в момента превключва всички скорости нормално и бързо, само на 3-та се бави 1-2 сек и или включи или прескочи на 4-та (понякога и 1-ва губи, но мн рядко). Дано като се разработи и да се оправи. Според майсторите тази част се чупела и на други селеспииди.
                  Alfa 156 Selespeed 2001, Alfa 147 Selespeed 2002, Alfa 156 JTS FL Selespeed 2005.
                  "My engine started rattling like the proverbial biscuit-tin-dwelling skeletal onanist while on holiday in deepest darkest Wales"

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от stef_nikolaev Покажи съобщение
                    Нямам, а и нз дали лесно се сваля въпросния капак, за да снимам... в момента превключва всички скорости нормално и бързо, само на 3-та се бави 1-2 сек и или включи или прескочи на 4-та (понякога и 1-ва губи, но мн рядко). Дано като се разработи и да се оправи. Според майсторите тази част се чупела и на други селеспииди.
                    Това е слабо място. Ухото е на капака. Сменя се. Знам за опити да се направи но неуспешни. Ако искаш говори с драго. той може и да измисли решение за читаво заваряване.
                    Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                    sprint tropheo
                    155/1.8
                    156/2.0 Selespeed

                    Comment


                    • #85
                      Въпросния детайл е заварен и минах няколко хил. км и се държи добре, само 2-ра влиза с лек удар, при преминаване на която и да е друга предавка не се усеща грам придърпване, само на 2-ра е нещо като че ли отпуска съединителя малко по-рано и от там става леко придърпване. Дали може да се оправи с настройка или е заради заваряваното ухо ?
                      Alfa 156 Selespeed 2001, Alfa 147 Selespeed 2002, Alfa 156 JTS FL Selespeed 2005.
                      "My engine started rattling like the proverbial biscuit-tin-dwelling skeletal onanist while on holiday in deepest darkest Wales"

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от stef_nikolaev Покажи съобщение
                        Въпросния детайл е заварен и минах няколко хил. км и се държи добре, само 2-ра влиза с лек удар, при преминаване на която и да е друга предавка не се усеща грам придърпване, само на 2-ра е нещо като че ли отпуска съединителя малко по-рано и от там става леко придърпване. Дали може да се оправи с настройка или е заради заваряваното ухо ?
                        При манипулации с робота е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО калиброването.
                        Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                        sprint tropheo
                        155/1.8
                        156/2.0 Selespeed

                        Comment


                        • #87
                          Имам един проблем при връщане на предавка се чува звуков сигнал .
                          Някой може ли да даде линк с ръководство за selespeed.
                          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm
                          Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed

                          Comment


                          • #88
                            Звуков сигнал има само като включиш задна или загасиш колата на нулева. Така ли при теб?
                            Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                            Comment


                            • #89
                              Здравейте,

                              Към Добромирски и Фиоре:

                              Въпрос1: Може ли да обясните как се регулира "поддръжката на налягането в системата от помпата"

                              Констатация: налягането в моята система варира м/у 54-65 бара което прехвърля доста нормалния диапазон 40-55 бара.

                              Проблем: В движение , на случаен принцип се озовавам на N - неутрална

                              Наблюдение1: Проблемът се появява в 90% от случаите при спиране, при сваляне на предавките 4>3>N или 3>2>N

                              Наблюдение2: При температура под 6-7 градуса повторението на гореописания проблем намалява многократно, за сметка на това превключване на предавките от 4-3 и от 3-2 се чува "къркане"


                              Направени Проверки:

                              Напрежението на акумулатора е >12v както е описано на сайта за селеспийда за проверка на помпата.

                              При изключен двигател помпата се включва при смяна на 3-4 предавки , понякога и 5 успявам да сменя и се задейства.

                              Няма грешки в селето.

                              Въпрос 2: къде се намира шпилката :

                              1. Закача се диагностиката, и в графа "актуални стойности" намираш "сензор за позицията на съединителя". Търси число около 28. След това от хироцилиндъра на робота към вилката на съединителя ще видиш едно маншонче а под него има регулираща шпилка. Общо взето нещата са като на москвича Развивайки първо контрагайката , с последващо въртене на самата шпилка, докарваш показанието да е 28,5mm +/_ 0,5mm.

                              При мен проверките за положенито на съединителя дава стойност 30.хх mm

                              Има ли възможност да се посочи с картинка местоположението и какво представлява тази шпилка?

                              Мерси предварително
                              "Бъди в правилното време, на правилното място и направи нещо по въпроса" - Рей Крок

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщение
                                Звуков сигнал има само като включиш задна или загасиш колата на нулева. Така ли при теб?
                                При мен винаги като смъква в city режим го прави.
                                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm
                                Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed

                                Comment

                                Working...
                                X